"Allt är möjligt"

torsdag 28 mars 2013

Äntligen... My precious!

Som jag sparat och längtat och tjatat och äntligen så kom den idag. Ja, jag vet, en kanske onödig sak men jag har velat haft en så länge och hade nu sparat pengar till den så då tyckte jag att jag kunde få köpa den - äntligen. En fin vit med rosa skal, jättenöjd.

Hann känna lite på den, putsa upp den med fin grön putsduk och njuta av dess glatta yta under fingrarna. Sen kom han, den lille, han fick haksläpp och tittade på mig med hundögon och lade huvudet på sned och var så där extra söt, nämnde något om orättvist. Så nu sitter jag med min ajfån igen och han med my precious... Vad hände?

Sen undrar jag, varför kartong XL? Trodde jag hade fått fler saker i än det jag beställt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar