"Allt är möjligt"

söndag 2 juni 2013

En vecka i mitt liv

Jobbat första veckan efter tre månaders sjukskrivning = somnat tidigt på soffan. Har varit helt galet trött men det har varit så roligt att få komma tillbaka och hinna träffas innan sommarlovet som börjar på onsdag, här går det undan. Underbart att få mötas igen och få choklad och höra hur saknad jag varit, känns förstås både roligt och lite sorgligt. Sorgligt att man inte hunnit träffas mer, sorgligt att jag inte har kunnat vara där men så blir det ibland, jag kan inte förändra det. Nu får jag blicka framåt och se fram emot ett härligt sommarlov och sen en spännande hösttermin. 

Helgen har gått i dansens tecken då dottern haft dansuppvisning, två föreställningar under lördagen. I år var det Lilla sjöjungfrun och det är en av mina absolut bästa Disneyfilmer, grinade mer än en gång. Hon var med i sex danser, två musikal, tre riverdance och en street. Jag blir så stolt så jag nästan spricker. Är så glad att hon hittat något hon älskar att göra, hon är dans, dans är hon. I bilen hem kl 21.30 efter flera timmar på teatern började hon planera höstens danser och längta och se fram emot.... Tänk om sonen kunde hitta något han gillar att göra men han säger att han redan kan allt så han behöver inte gå något...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar