"Allt är möjligt"

torsdag 9 maj 2013

I sorg

Ni har betytt så himla mycket för mig och det är med sorg i hjärtat som jag nu har bestämt mig för att ta farväl. Detta skulle ha gjorts för flera år sedan men jag har inte kunnat, har inte varit redo att skiljas från er. Ni har varit helt fantastiska och jag vet att jag inte kommer att få uppleva något liknande igen, det är jag övertygad om.

Jag minns när jag köpte er och var men minns inte året men det är minst tio år sen, kanske tom femton. Ni har varit mig trogna, hängt med i (mindre) vårt och torrt. Det har varit så lätt med er, bara poff och så är det klart. Ni har passat mig perfekt och varit bra för mig. Vi har upplevt och sett en del tillsammans. Ni har aldrig tagit stor plats utan har fått följa med utan problem. Men nu är det dags, jag hoppas att även ni har trivts och att ni får det fortsatt bra. 

Vi ses på andra sidan, snyft! 
 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar